Drogi kupujący,

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi warunków zakupu naszych produktów.


Płatność:

Jeśli wybrałeś opcję przedpłaty za zamówiony produkt, prosimy o dokonanie płatności na nasze konto bankowe, które otrzymasz od nas e-mailem po złożeniu zamówienia w sklepie.

Jeśli wybrałeś opcję zapłaty za pobraniem, pamiętaj, że kurier pobierze kwotę stanowiącą sumę ceny zakupionego produktu oraz kosztu jego transportu.


Dostawa:

Nasze produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych, a w przypadku produktów „na zamówienie” w terminie ustalonym indywidualnie.

W zamówieniu prosimy o podanie numeru kontaktowego dla kuriera, który będzie dostarczał do Ciebie przesyłkę.

Pakując nasze produkty dokładamy szczególnej staranności aby dotarły do Ciebie bez uszkodzeń, jednak mimo to prosimy Cię o dokładne sprawdzenie opakowania zewnętrznego przesyłki. Nie powinno być żadnych uszkodzeń np. rozdarć, nacięć, wgnieceń czy przemoczeń , które mogą świadczyć o niewłaściwym transporcie. Jeżeli takie wystąpią, należy w obecności kuriera przesyłkę rozpakować i sprawdzić czy produkt nie jest również uszkodzony. W takim przypadku prosimy o przesłanie skanu lub zdjęcia protokołu oraz zdjęć uszkodzeń przesyłki.


Zwroty:

Mamy nadzieję, że nasze produkty spełnią Twoje oczekiwania.

Jeżeli jednak będziesz chciał odstąpić od umowy i zwrócić nasz produkt masz na to 14 dni od dnia jego otrzymania. Koniecznie poinformuj nas o swojej decyzji wysyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail info@happysun.pl, a następnie odeślij produkt w niezmienionym stanie ( brak śladów użytkowania, brak uszkodzeń ).

Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej dokonamy weryfikacji stanu zwróconego produktu i dokonamy wpłaty na podane nam przez Ciebie konto bankowe.


Reklamacje:

Wszystkie nasze produkty są objęte kontrolą jakości, co niestety nie wyklucza możliwości wystąpienia wady.

W sytuacji, gdy otrzymany przez Ciebie produkt posiada wadę i ujawniła się ona w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, masz prawo, zgodnie z przepisami, żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy, chyba że będziemy w stanie niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie wymienić produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usuniemy naprawiając produkt.  Zgłoszenie swojej reklamacji wyślij do nas na adres e-mail info@happysun.pl , a my najpóźniej w ciągu 14 dni poinformujemy Cię o naszej decyzji.



Dziękujemy i życzymy wielu słonecznych dni z produktami Happysun.pl